I´m sorry - CHAPTER 3 PART 1

Men jag sket i det,jag måste sluta bry mig om sådana små grejer. En blond tjej med en röd thight klänning började dansa med mig. Hon gned sin rumpa mot mig. Hon vände sig om och viskade något ohörbart i mitt öra,men jag rös av hennes andedräkt. Hon tryckte sina läppar mot mina. Jag besvarade kyssen. Tungor blandades in. Jag kände stark smak av alkohol. Jag smakade säkert likadant. Men jag var inte lika berusad. Valarie dök upp i mina tankar helt plötsligt kändes det inte bra längre. Jag putade henne i från mig. ”Jag kan inte göra det här.” Hon tittade med besviken ögon på mig. Jag fick skuldkänslor,måste jag vara så känslig. ”Vill du följa med hem till mig?” Hon nickade och sken upp i ett stort leende. Jag tog med mig Alfredo och tjejen. Alfredo blev sur för att vi gick så tidigt. Klockan var bara trots allt halv tolv. Men han såg genast gladare ut när han såg Summer,som jag hade fått reda på att hon hette. De satte sig där bak tillsammans. För eller senare utspelades heta scener sig där bak. Som att jag inte existerade i samma bil som dem. Men de han inte långt som tur var för vi var framme.
 
Jag knäböjde och knäppte några kort på den lilla hunden som lekte runt i parken. Den sprang emot mig och jag sträckte fram min hand så den kunde nosa på mig. Jag kliade den under hakan. "Hon älskar uppmärksamhet." Jag kollade förvirrat upp,jag mötte en tjej med lång mörkbrunt hår. Jag rest mig upp och sträkte fram handen. "Hej. Jag är Justin." Hon nickade och log varmt mot mig. Hon visste nog redan det,men mina mamma hade uppfostrat mig bättre än så. Det var oförskämt att inte presentera sig. Hon tog tag i min hand och skakade den. "Hej Justin. Jag är Nina." Jag log,Nina vilket gulligt namn. "Så du gillar att fotografera?" Hon nickade med huvudet mot kamerna som hängde runt min hals. "Ja,det är mer en hobby. Skulle du vilja modella med din hund på några bilder?" Hon fnissade och armkrokade med mig. "Det skulle jag mer än gärna gör Mr.Bieber." Jag skrattade lågt. "Jag hoppas att du inte gör det för att bara umgås med mitt bländade sexiga ansikte." Hon skrattade högt. "You wish Mr.popstar."
 
 
Vi tittade genom korten vi hade taget. På ett kort skrattade hon åt mitt skämt samtidigt som hon gick mitt i vägen med Africa i famnen. Det var palmer sidan av vägen och solen lös mot kamera linsen,som gjorde att det blev en häftig effekt. En annan blid åkte hon mitt i vägen på min skatebord som jag hade haft i bilen. Hon hade tagit bilder på mig också. En var på mig när jag höll i min skatebord och bakom mig var det en vägg med cool graffit som vi hade hittat. Sen var det en på Nina när hon stod framför Hollywood skylten hon sträckte ut armarna och tittade upp mot himlen. "Du är en duktig fotograf." Vi satt just nu i skateboard parken uppe på en ramp. Africa sprang runt bland dem olika ramparna som ett raketskott. Fast hon hade det svårt att ta sig upp som att hon gled ner. "Du är en bra modell. Du borde sattsa på det." Hon skrattade åt mig. "Vad skulle du säga om jag var en modell?" Jag log åt tanken. "Jag skulle inte bli förvånad. Du har utseende och allt." Hon skrattade igen och tackade. "Du ser inte så dum ut du heller." Jag skrockade lågt. Den här tjejen var inte blyg precis.
 
 "Så vad har Bieber för planer ikväll?" Så hon ville ses igen. Det är inget jag skulle säga nej till. Hon är as skön och snygg. "Jag har en konsert i San Diego." Jag drog en hand genom håret och bet mig i läppen. "Åh,vad synd. Popstjärnan Justin Bieber kan inte svika sina fans." Jag tror att vi båda var besvikna. "Fast imorgon kväll ska jag ta dig till en fin restaurang vid Santa Monica." Ett fint leende spred sig över hennes läppar. Jag besvarar leendet. En kamera blixt slår mig i ansiktet. Jag mumlade ut en svordom. "Fuck...." Jag tar Ninas hand börjar gå där i från. De ställer en massa frågor om Nina och vad jag gör med henne. Nina skyndar sig att kalla på Africa. Hon kommer på stört och Nina kopplar fast henne i kopplet. Jag forsätter mot bilen som står parkerad utan för parken. Jag skyndar mig att öppna dörren åt henne och hon hoppar in i bilen med Africa. Jag småsprang till andra sidan av bilen. Jag pustar ut och skruvar nycklarna i tändningen och så var det gasen i botten,inte bokstavligt. "Förlåt det var inte meningen att det skulle hända." Hon suckade och mumlade något för sig själv. "Justin det är inte ditt fel. Du valde inte att du ska papparazzis efter dig jämt. Du ska inte be om ursäkt för att du har en massa dickheads efter dig." Jag skrattade lågt åt hennes smeknamn. "Jag får helt enkelt vänja mig." Hon skulle aldrig vänja sig,inte ens jag har gjort det. Ingen gör det. Dem gör ett så stort intrång på ens privat liv. En tystnad spred sig,jag var tvungen att ha blicken fäst på vägen om jag inte ville att något dåligt skulle hända. "Så vart ska jag släppa av dig?" Hon suckade lågt,jag kolla på henne i bakspegeln hennes ansiktsuttryck så tyngt och bekymrat ut. Vill inte hon hem? Eller sa jag något fel? Skulle jag erbjuda henne att sov hemma hos mig? Jag skakade bort tankarna och lät det vara,vill inte göra för ett stort intrång på hennes privat liv. "Ta höger i korsningen sedan höger igen och sedan vänster." Jag nickade och snurrade på ratten åt höger. Väl utanför hennes uppfart så stängde jag av motorn. "Tack för skjutsen." Hon log milt mot mig men leendet nådde inte ögonen,de såg bekymrade ut. "Tack för att du ställde upp som modell. Vi ses imorgon kväll." Nu log hon med ögonen. Hon böjde sig fram mot mig och kysste min kind mjukt. Hon steg ur bilen och smällde igen dörren. Min kind brändes av hennes beröing. Jag lutade huvudet mot sättet och log för mig själv. Bra jobbat Bieber. 
 
De svala sängkläderna kändes helt fantastiska mot min varma hud,jag somnade på en gång efter jag hade lagt huvudet på kudden.
 
"Far jag varför måste du göra så här. Jag vill inte gifta mig nu. Jag är fortfarande ung." Min far kollade strängt på mig. " Justin du måste. Du kommer inte vara ung föralltid,du behöver en drottning vid din sida." Jag suckade lågt,jag ville inte gifta mig med någon slumpmässig snobbig tjej. Jag vill ha en vacker,jordnära och självständig tjej. En kvinna som inte vill gifta sig med mig för mina pengar,mitt utseende och status. "Far ,i så fall vill jag välja själv." Han grymtade och rynkade på näsan. "Visst låt gå,bara det inte tar för långt tid att hitta någon annars kommer jag och din mor välja åt dig." Jag log stolt,jag sträckte på ryggen lite extra och lämnade salongen. Far ropade efter mig att jag skulle vara i balsalen om två timmar. Jag gav mig av till mitt rum,där mötte jag Lena och Andy,hovets designers. "Så är du redo för den stora kvällen?" Frågade Lena mig. "Jag skakade på huvudet och inspekterade mig själv i spegeln. Jag hade en vit kostym med guld detaljer,mina skor var ny polerade. Mitt hår stod rakt uppåt. Mitt ansikte visade ett förvirrat och äcklat uttryck . Jag vill inte det här,vilken kille som helst skulle vilja göra det här men jag ville verkligen inte det,allt tjejerna gör är prata om sig själv eller skvaller. De stora dörrarna med smidda detaljer öppnades framför mig,och ett rum fullt med folk uppenbarades för mig. Festen var i full gång. 
Äntligen så kom det upp ett kapitel! Stolt tjej här. Där i slutet fattade ni antigen ingenting eller så fattade ni precis vad som hände. Ni kommer få en fortsättning och få svar på detta,antagligen i de kommande kapitlet som förhoppningsvis kommer upp imorgon. Så önska mig lycka till. Sorry för inga blider blogg.se krånglar för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback